sunnuntaina, maaliskuuta 1

IRTISANOTUN RUKOUS



Suomen evankelis-luterilainen kirkko on julkaissut sivuillaan arjen rukouksia:

"IRTISANOTUN RUKOUS

Irtisanottu – se sisältää kaiken
hyödytön
tarpeeton
tuottamaton
vaatimuksiin soveltumaton

Kiitän sinua, taivaallinen Isä, että keskellä tätä
surua
vihaa
epävarmuutta
tuskaa
voin puhua sinulle

Kuule, kun huudan sinulle tästä hämmennyksestäni, auta minua ajattelemaan selkeästi
ja rauhoita sieluni

Mutta elämä vie eteenpäin
Siksi toivon, että tuntisin sinun läsnäolosi sydämessäni tänään ja joka päivä

Ja kun katson tulevaisuuteen,
auta minua etsimään uusia suuntia, tuoreita mahdollisuuksia

Jumala, ohjaa minua Hengelläsi
näytä minulle polkusi

Jeesuksen kautta, joka on tie, totuus ja elämä. Aamen."

------------------------

Anna mun kaikki kestää!


Ei kommentteja: