torstaina, joulukuuta 16
PIPARISTA PIILOMAINONTAA
(Klikkaa isommaksi)
Lähetin Aamupostiin oheisen jutun, eivätpä julkaisseet:
Lauantaisen (11/12) Aapon toimittajalta oli unohtunut journalistin ohjeiden pykälä 19: "Ilmoitusten ja toimituksellisen aineiston raja on pidettävä selvänä. Piilomainonta on torjuttava".
Hyvinkääläinen Myllyn Paras sai ilmaista mainosta melkein puolentoista sivun verran (sivut 3 ja 9) jouluisen piparkakun leipomisen varjolla. Vaatimattomasti vain neljässä isossa kuvassa Myllyn Parhaan viestintäpäällikkö(!) Arja Savela(!) leipoi päällään firman esiliina ja pöydällä saman firman taikinapaketti. Jutun lopussa oli lisäksi youtube-linkki yhtiön mainokseen.
Samasta aiheesta olisi voinut tehdä jutun myös ilman piilomainontaa. Netistäkin löytyy piparkakkuharrastajia ilman kaupallisia kytkentöjä.
Suut makiaks!
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
1 kommentti:
Kerran en ihan syönyt Myllyn parhaan taikinasta tehtyjä piparkakkuja, mutta silti tulin saatanan kipeäksi.
Johtui jostain muusta.
Lähetä kommentti