torstaina, joulukuuta 16

PIPARISTA PIILOMAINONTAA


(Klikkaa isommaksi)

Lähetin Aamupostiin oheisen jutun, eivätpä julkaisseet:

Lauantaisen (11/12) Aapon toimittajalta oli unohtunut journalistin ohjeiden pykälä 19: "Ilmoitusten ja toimituksellisen aineiston raja on pidettävä selvänä. Piilomainonta on torjuttava".

Hyvinkääläinen Myllyn Paras sai ilmaista mainosta melkein puolentoista sivun verran (sivut 3 ja 9) jouluisen piparkakun leipomisen varjolla. Vaatimattomasti vain neljässä isossa kuvassa Myllyn Parhaan viestintäpäällikkö(!) Arja Savela(!) leipoi päällään firman esiliina ja pöydällä saman firman taikinapaketti. Jutun lopussa oli lisäksi youtube-linkki yhtiön mainokseen.

Samasta aiheesta olisi voinut tehdä jutun myös ilman piilomainontaa. Netistäkin löytyy piparkakkuharrastajia ilman kaupallisia kytkentöjä.

Suut makiaks!

1 kommentti:

Riku Riemu kirjoitti...

Kerran en ihan syönyt Myllyn parhaan taikinasta tehtyjä piparkakkuja, mutta silti tulin saatanan kipeäksi.

Johtui jostain muusta.