
(Klikkaa isommaksi)
Lähetin Aamupostiin oheisen jutun, eivätpä julkaisseet:
Lauantaisen (11/12) Aapon toimittajalta oli unohtunut journalistin ohjeiden pykälä 19: "Ilmoitusten ja toimituksellisen aineiston raja on pidettävä selvänä. Piilomainonta on torjuttava".
Hyvinkääläinen Myllyn Paras sai ilmaista mainosta melkein puolentoista sivun verran (sivut 3 ja 9) jouluisen piparkakun leipomisen varjolla. Vaatimattomasti vain neljässä isossa kuvassa Myllyn Parhaan viestintäpäällikkö(!) Arja Savela(!) leipoi päällään firman esiliina ja pöydällä saman firman taikinapaketti. Jutun lopussa oli lisäksi youtube-linkki yhtiön mainokseen.
Samasta aiheesta olisi voinut tehdä jutun myös ilman piilomainontaa. Netistäkin löytyy piparkakkuharrastajia ilman kaupallisia kytkentöjä.
Suut makiaks!
Kerran en ihan syönyt Myllyn parhaan taikinasta tehtyjä piparkakkuja, mutta silti tulin saatanan kipeäksi.
VastaaPoistaJohtui jostain muusta.